Модельні форми роботи на уроці української мови

1


                                                 РОБОТА В ГРУПАХ




(етап Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу)
Дослідження значення прикметників у мовленні
-         У червоному конверті прочитайте завдання. Відгадайте і знайдіть слова, що допомогли її відгадати.
1 група      Очі в неї вузенькі,
                   Ніжки в неї темненькі,
                   Рудий кожушок,
                   А думки – хитренькі. (Лисичка)

2 група      Сірий, зубастий звір
                   По полю гуляє,
                   Ягнят шукає. (Вовк)

3 група      Гостроносий і малий,
                   Тихий, сірий і незлий.
                   Вдень ховається.  Вночі
                   Йде шукать собі харчі.
                   Весь із тонких голочок.
                   Як він зветься? (Їжачок)

4 група      Маленьке, сіреньке,
                   А хвостик, як шило. (Мишка)

5 група      Довгі вуха, куций хвіст,
                   Невеличкий сам на зріст. (Заєць)
Групи презентують відповіді.

Робимо висновок про значення прикметників у мовленні (уточнюють, прикрашають).

Комментариев нет:

Отправить комментарий